De Afdelingen

De afdelingen

Alle teams van Every Angle werken hard om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Daarom is de organisatie gegroepeerd in een vijftal afdelingen: Sales en Account Management, Product, Consulting, Customer Support en Backoffice (inclusief Marketing en Finance). Hieronder stellen wij de afdelingen verder aan u voor.

Consulting

Consulting

Consulting helpt prospects en klanten bij het leren, begrijpen en toepassen van onze software in de dagelijkse bedrijfsvoering. Ons brede dienstenaanbod omvat implementatie (technische installatie, training, aanpassen en onderzoeken van use cases), wijzigingsverzoeken (aanpassing van logica, velden en rapporten), training (klaslokaalonderwijs voor bedrijven of IT-gebruikers), presales (demo's en Proof of Concepts), tot bedrijfsverbetering (met behulp van Every Angle software om masterdata, voorraadniveaus, serviceniveaus, enz. te verbeteren). Bovendien vertaalt Consulting zakelijke vraagstukken naar standaardoplossingen in het product. Ten slotte is Product Marketing een gebied waar consultants hun kennis toepassen en input creëren voor video's, webcasts en campagnes.

Product

Product

Product ontwerpt, ontwikkelt en onderhoudt hoogwaardige oplossingen en functies om de klanten beter te ondersteunen bij hun dagelijkse activiteiten. We verzamelen input van marktanalyses en feedback van klanten en consultants. Op basis van deze input creëren we een productplan. Van daaruit voegen wij waarde toe door het analyseren en implementeren van ondersteuning voor veel verschillende SAP scenario’s, het verbeteren en uitbreiden van de eindgebruikerservaring en het stroomlijnen van de data integratie met software van derden. Om dit te bereiken, bestaat de productafdeling uit hoogopgeleide multidisciplinaire agile teams met functies als product ownerr, ontwerper, architect, quality control en developer.

Technical Support

Technical Support

Technical Support helpt bij het onderhouden en beheren van de Every Angle applicatie. Door middel van pro-actieve monitoring sporen we risico’s op en zorgen we voor een oplossing om incidenten te voorkomen. Verder vertalen we de wensen van de klant richting onze development afdeling, zodat zij de software kunnen bouwen die onze klanten willen hebben. Op die manier verbeteren we het product en verhogen we de klant tevredenheid. Om de klant te kunnen helpen bij hun dagelijkse operationele taken, leveren we advies over de infrastructuur van Every Angle en helpen we de klant om de software zo goed mogelijk te laten performen. Op die manier zorgen we voor blije gebruikers!