Over ons

Over ons

Every Angle is een ambitieus en snelgroeiend internationaal softwarebedrijf met 130 medewerkers. Onze unieke software oplossing voor SAP gebruikers wordt inmiddels wereldwijd in meer dan 40 landen gebruikt. De software van Every Angle stelt organisaties in staat om snel en flexibel analyses te doen op grote hoeveelheden SAP data. Hiermee creëren we waardevolle stuurinformatie. Het resultaat is dat bedrijfsprocessen en bedrijfsprestaties verbeteren, terwijl de IT-kosten en logistieke kosten omlaag gaan.

Ownership, kwaliteit en meesterschap zijn belangrijke kerncompetenties binnen Every Angle. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief. Wij bieden interessante trainingen, informatieve kennissessies en organiseren inspirerende events om kennis te delen en collega’s beter te leren kennen.

Je werkt samen met gemotiveerde professionals in een moderne werkomgeving, centraal gelegen aan de A12 in Gouda. Onze sfeer kenmerkt zich door open en informeel samen te werken. Geniet dagelijks van een heerlijke koude of warme lunch, vers fruit, goede bonenkoffie en moderne faciliteiten als stoelmassage, sta werkplekken en deskbikes. Daarnaast hebben we goede arbeidsvoorwaarden.

Wie we zijn en waar we voor staan:

Bij Every Angle streven we er voortdurend naar om ons te verbeteren en in elke fase onze klant op nummer één te zetten.

  • CHARACTER. WHO WE ARE.
  • Character: Our Intentions.
    The foundational values that we expect to be in place. Without good character, everything else is based on weak foundations.

    The Character values are:
    • Respect – treat your colleagues as you’d like to be treated or as they would like to be treated.
    • Honesty – say what you really feel, not what you feel you should say.
    • Integrity – behave in such a way that people trust your intentions and approve your behaviour.
  • COMPETENCE. HOW WE BEHAVE.
  • Competence: Our behaviours.
    These are our specific Every Angle values that define the culture of the organisation.

    • Empowerment – we enable and encourage each other to work autonomously and to constantly think of new and better ways to do things. Ownership – we all take full responsibility for the successful delivery of our work.
    • Quality – good is not good enough. Aim for great in all aspects of our work.
    • Mastery – a passion for continual self-improvement and constant learning and sharing your knowledge Responsiveness – we always respond to requests and deliver work in a timely manner.
  • CUSTOMER. WHY WE EXIST.
  • Customer: Our Purpose.
    We should always put the customer at the heart of everything we do. Without customers we have no business.